Regulamin promocji

„Nowoczesne Materace - testuj przez 30 dni i przekonaj się, że jakość ma znaczenie!”

1. Organizatorem promocji jest TOMPOL Kępno sp. z o.o., Myjomice ul. Wężyków 3, 63-600 Kępno,

właściciel marki Nowoczesne Materace. W promocji mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne

będące konsumentami, które nabywają materace znajdujące się w ofercie TOMPOL Kępno sp. z o.o.

2. Na zasadach określonych polskim prawie, konsument może odstąpić od umowy sprzedaży

towarów zakupionych w sklepie internetowym (w tym na www.nowoczesne-materace.pl) na

terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

3. W przypadku kiedy zostanie złożone oświadczenie o odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od dnia

otrzymania towaru, obowiązują standardowe procesy zwrotu zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.

o prawach konsumenta (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 2758)

4. Tompol Kępno zobowiązuje się w ramach promocji do udzielenia dodatkowych 16 dni możliwości

odstąpienia od umowy (zwrotu) materaca (dodatkowo do ustawowych 14 dni). W ramach promocji

konsument może również odstąpić od umowy od 15 do 30 dnia od dnia otrzymania materaca, pod

warunkiem, że materac, którego dotyczy odstąpienie od umowy nie nosi śladów

ponadnormatywnego, nieprawidłowego użytkowania lub zniszczenia.

5. Aby skorzystać z promocji opisanej w punkcie 4, konsument musi poinformować Tompol Kępno

mailowo na adres zwroty@nowoczesne-materace.pl o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze

jednoznacznego oświadczenia oraz przesłać zdjęcia materaca, aby nasz konsultant mógł ocenić, czy

nie nosi on śladów ponadnormatywnego, nieprawidłowego użytkowania lub zniszczenia. Ostateczną

decyzję o przyjęciu zwrotów podejmujemy po analizie przesłanych zdjęć.

6. Nasz konsultant ma prawo odmówić zwrotu towaru mimo promocji jeśli stwierdzi

ponadnormatywne zużycie, uszkodzenie wskutek nieprawidłowego użytkowania lub zniszczenie

materaca.

7. Nasi konsultanci mają maksymalnie 7 dni roboczych na podjęcie takiej decyzji, choć staramy się to

robić jak najszybciej. W razie wątpliwości konsultant ma prawo poprosić o dodatkowe informacje czy

zdjęcia. W takim przypadku termin odpowiedzi może przesunąć się o 7 dni roboczych od dnia

otrzymania wszystkich informacji.

8. W przypadku uznania zwrotu w ramach promocji konsument musi zabezpieczyć materace przed

ich zniszczeniem do transportu (materac piankowy może być zwinięty, sprężynowy musi być

transportowany rozwinięty). W przypadku zniszczenia materaca podczas transportu zwrot może nie

zostać przyjęty.

8. Koszty przesłania kurierem zwracanego produktu w przypadku zwrotu zakupu ponosi zwracający.

Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.

9. Oferta obejmuje produkty zakupione od 10.04.2020 r. do odwołania.

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

• Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy

sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło

polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

• Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

• Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

• Adres konsumenta(-ów)

• Numer zamówienia

• Numer konta bankowego

• Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

• Data złożenia wniosku

Rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło